lördag 13 juni 2009

Nytt liv

Nu ska det bli nytt liv både på blogg och mig. Ska ändra inriktning och börja göra en personlig blogg. Kommer att handla om mitt försök att bryta mönster. Mönster som förstör min hälsa.

Vet inte riktigt vilken nivå jag ska ligga på. Vill vara öppen med allt men min självkänsla tillåter mig inte riktigt till det.

Har börjat mitt nya liv med att väga mig varje dag, sluta äta socker och dricka läsk. Har även köpt årskort på Svenssons Hälsocenter och kommer köra hårt. Första träningsdagen blir på måndag!

Wish me luck!!!

2 kommentarer:

  1. Lycka till Tobbe! Jag dumpade 9 kg en gång på fem veckor! Det jag gjorde var följande: Jag åt inte efter kl 19, undvek choklad, godis, läsk, pizza och övrig snabbmat. Var jag hungrig på kvällen drack jag naturell lättyoghurt. I övrigt inga förändringar. MEN, det som är svårast är att fortsätta leva så här. Det man kan göra är att tillåta sig att äta eller dricka något osunt max var tionde dag, eftersom det är så svårt att bryta helt från sitt tidigare liv. /Rickard

    SvaraRadera